مشاوره روانشناسی آنلاین

درمان وسواس در کرج

درمان وسواس در کرج

درمان وسواس در کرج

وسواس اختلال روانی که هر فرد میتواند در هر سنی به آن مبتلا شود، وسواس نوعی خواسته برای تکرار فعالیت هاست این تکرار میتواند تفکر باشد و یا کارها و نظافت های روزمره . وسواس به مرور تشدید میبابد بنابراین باید در اولین فرصت برای شناسایی و درمان بیماری اقدام کنید.همیشه فعالیت های تکراری  باعث نگرانی و اضطراب یا پریشانی برای خود فرد و اطرافیان می شوند.

وسواس ها وقت گیر و زیان اور هستند و باعث ناراحتی یا اختلال قابل توجه در عملکرد روزانه میشوند به صورتی که در برخی از افراد باعث میشود تا کارهای مهم و حیاتی عقب افتاده و دچار ضرر های متعدد شوند بسیاری از افراد هستند که اطرافیان آنها بسیار دچار ناراحتی و تنش میشوند و از وسواس فکری و یا وسواس پاکیزگی که فردی از خانواده به آن دچار هستند بسیار رنج میبرند اینکه فردی مدام مکانی را تمیز کند و یا قدرت تصمیم گیری و ثبات رفتاری نداشته باشد و وسواس فکری داشته باشد واقعا خسته کننده و کلافه کننده میباشد .

اختلال وسواس فکری جبری. علائم، درمان، علل

آیا ضدعفونی کننده دست دائم همراه شماست؟ آیا مدام در فکر هستید که دست های خود و محیط را بشویید ؟دائما در حال مرتب کردن خانه و اتاق و کمد لباس خود هستید؟ افرادی که این علائم را دارند مشکوک به بیماری وسواس هتند اما تشخیص دقیق این بیماری و درجه ی آن حتما باید توسط پزشک صورت پذیرد .

ما در جامعه همه روزه شاهد این موضوع بوده ایم که افرادی که دچار وسواس هستند بسیاری از موقعیت های مناسب خود را ازدست میدهند و زندگی با این افراد برای اطرافیان دشوار است

دلیل ایجاد اختلال وسواس فکری عملی

زندگی در یک خانواده مذهبی سختگیر.

داشتن روابط پیچیده در محل کار؛

داشتن استرس مکرر

اختلال وسواس و ترس از اذیت دیگران باعث کاهش عزت نفس می شود. بنابراین افراد به راحتی موقعیت ها و شرایط زندگی خود را دشوار میکنند

علائم اختلال وسواس

تکرار در انجام کارها

رفتار و خلق و خوی بد

احساس خستگی و کلافگی

وسواس های اجتناب ناپذیر

رفتارهایی که با ریتم عادی زندگی تداخل دارد.

بهترین درمان وسواس در کرج

تشخیص قطعی توسط پزشکان باتجربه و بر اساس آزمایشات انجام میشود .تجزیه و تحلیل درست در زمینه ی شیوه زندگی فرد و گذشته ی فرد و همچنین در زمینه ی علت بیماری میتواند به تشخیص درست و انتخاب بهترین روش درمانی کمک کند در کرج پزشکان و متخصصان علولم رفتاری با تجربه و ماهر هستند و ما به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم برای تششخیص و درمان بیماری وسواس با مرکز مشاوره تلاس در ارتباط باشید

غلبه بر اختلال وسواس باید توسط فرد مبتلا انجام شود

به مشکل و اختلالی که دارید دقت کنید و ضرر های آن را مشاهده کنید و این اختلال را قبول کنید، از مشاوره حرفه ای کمک بگیرید

قبول کنید که همه ترس ها و احساس کثیفی و میل به تکرار تخیلی هستند. هر بار که می خواهید دست های شسته ی شده ی خود را مجدد بشویید و یا درب قفل شده را دوباره چک کنید این واقعیت را که فکر شما تخیلی است به خود یادآوری کنید.

پس از موفقیت در مقابله با افکار وسواسی به خود پاداش دهید. پس از پایان جلسات روان درمانی یقین داشته باشید که به خوبی درمان میشود آموزش های رفتار های صحیح و دور ریختن افکار خیالی و توهمی به شیوه های نوین به همه ی افراد مبتلا داده میشود و اینکه شما ارزش بیشتری در مقابل کارهای تکراری و وسواس دارید و هر زمان که خسته بودید میتوانید استراحت کنید و بخوابید و کارهای خود را به عقب بیندازید لذت بخش تر از افکار وسواسی و خسته کننده هستند. روانشناسی مدرن تکنیک های موثر بسیاری ارائه می دهد و شما دیگر نیازی نخواهید داشت که نگران افکار وسواسی خود باشید بلکه باید با ما در تماس باشید.

درمان خانگی وسواس

اندیشه برای راحتی و احساس مطلوب زندگی

باور اینکه شما مجبور به تکرار هیچ مسئله ای نیستید و زمان خود را به جای صرف افکار وسواسی تخیلی میتوانید به استراحت و گردش و آرامش صرف کنید و از زندگی خود لذت ببرید.

میتوانید انواع چای گیاهی با خاصیت آرام بخشی مانند بادرنجبویه، مادر ورت، سنبل الطیب استفاده کنید.

بهترین مشاور و روانشناس درمان وسواس در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *