مشاوره خانواده

روان درمان خانواده در کرج

روانشناس آنلاین چیست | مشاوره تلفنی کرج | مرکز مشاوره تلاس

روان درمان خانواده در کرج: آیا تصمیم گرفته اید برای بهبود زندگی خود با یک روانشناس مشاوره کنید یا موقعیتی را که شما را ناراحت می کند و مانع از پیشرفت شما می شود، باز کنید؟

روان درمان خانواده در کرج

گذراندن یک مسیر روان درمانی شخصی مطمئناً یک انتخاب مهم است که داشتن تمام اطلاعات در دست برای جهت گیری بهتر، درست است.

در طول زندگی، لحظاتی در زندگی وجود دارد که ممکن است احساس گمراهی ، پوچی، مضطرب، غمگینی یا رنج از مشکلاتی از انواع مختلف داشته باشد که به تنهایی قابل حل نیست: در این لحظات سخت، ممکن است اتفاق بیفتد که بخواهید به کمک های درمانی متوسل شوید.

با این حال، انتخاب حرفه ای که ناراحتی خود را به او بسپارید، همیشه آسان نیست.

برای مشاوره با روانشناس با مرکز ما تماس بگیرید.

بهترین مشاوره خانواده کرج

نکاتی برای انتخاب روانشناس برای مشاوره

آیا به این دلیل که نمی دانید به چه کسی مراجعه کنید دچار مشکل شده اید؟  سوالات رایجی را که قبل از مراجعه به متخصص مهم است، را ما بررسی کرده ایم .

اولین و رایج ترین مورد مطمئناً این است: مناسب ترین مشاور برای من کدام است؟ روانشناس؟ روانکاو؟ روان درمانگر؟ روانپزشک؟

اولین توصیه این است که با اقوام و آشنایان صحبت کنید که هم می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و هم مراکز و ساختارهایی را که با آنها کار خوبی کرده اند توصیه کنند.

روان درمان خانواده در کرج | مشاوره تلفنی | تلاس

پزشک خانواده شما  نیز می تواند به شما نکته ای ارائه دهد و به درستی با شما تماس بگیرد. اگر استفاده از اینترنت را انتخاب می کنید، راه حل خوبی مراکزی هستند که در آن تعداد روانشناسان و روان درمانگران بیشتری وجود دارد و در نتیجه انتخاب گسترده تری دارید.

مشاوره تلفنی کرج

چند جلسه قبل از تصمیم گیری انجام دهید

یک نکته مهم:  این بدان معنی است که لازم است حداقل 1-2 جلسه به خودتان اجازه دهید تا بفهمید آیا فرد مورد نظر ما مناسب است یا خیر. مهم است که احساس کنیم آیا همدلی و اعتماد ایجاد می شود. پس از درک این موضوع، می توانید با مسیر سلامتی خود شروع کنید.

یک درمانگر خصوصی بهتر است؟

انتخاب مشاور خصوصی به شما امکان می دهد با وجود هزینه های بالاتر، دسترسی آسان و در دسترس بودن برنامه ها را بیشتر کنید. در عموم، می‌توانید با متخصصان آموزش دیده با هزینه‌های کمتر، اگر امکان درمان رایگان وجود نداشته باشد، ملاقات کنید. اما با اشکالی که گاهی اوقات لیست های انتظار طولانی و ساعات غیر قابل انعطاف است.

روان درمانگر: نحوه مواجهه با اولین جلسه

اولین قرار ملاقات با روانشناس یا روان درمانگر می تواند فرد را کمی عصبی کند ، اما نیازی به آماده کردن سؤال نیست. با این حال، اگر همین واقعیت تهیه فهرستی از چیزهایی که باید بپرسید برای روشن شدن هر گونه تردید یا گیجی به شما اجازه می دهد تا با آرامش بیشتری به جلسه سرنوشت ساز برسید، لیست خوبی از هر نوع سؤالی بدون هیچ ترسی مورد استقبال قرار می گیرد!

ویژگی های مهمی که درمانگر باید داشته باشد

برای اطمینان از اینکه خوب انتخاب کرده اید، باید مطمئن شوید که  روانشناس شما صلاحیت های لازم برای انجام حرفه را دارد. پس مدرک تحصیلی ، شماره نظام پزشکی او را بررسی کنید.

روانشناس باید مهارت های همدلی داشته باشد و به منشور اخلاقی احترام بگذارد . مهمتر از همه، باید بتواند فضای تعامل مثبت و همکاری لازم برای دستیابی به اهداف تعریف شده را ایجاد کند.

با مشاور خود، باید احساس راحتی کنید ، مطمئن باشید که می توانید به آرامشی که رازداری حرفه ای حفظ می شود اعتماد کنید و به آن اعتماد کنید.

اگر متوجه شدید که برخی از این معیارها رعایت نمی شوند، می توانید با آرامش تصمیم بگیرید که مشاور را تغییر دهید.

مشاوره روانشناسی چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان بستگی به نوع مشکلی دارد که باید با آن مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که روانکاوی برای بررسی عمقی که نیاز دارد، زمان های نسبتا طولانی، سال ها را پیش بینی می کند، در حالی که روان درمانی معمولاً به زمان کمتری نیاز دارد که به طور متوسط ​​از 6 ماه تا 2 سال متغیر است.

اغلب اوقات ، بیشتر روان درمانی در حدود یک سال پایان می یابد ، اما بسته به سن آزمودنی، نوع ناراحتی و مقاومت در برابر تغییر آن، بسیار متفاوت است.

اگر برای حل مشکل خود نیاز به مشاوره روانشناسی دارید با شماره ما تماس بگیرید‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *