مشاوره روانشناسی آنلاین

روان درمانگر کرج

خدمات روان درمانی خانواده کرج | شماره مشاوره تلفنی | تلاس

روان درمانگر کرج: غالباً در مسیر زندگی ما حوادث دشوار، دشواری‌های مختلفی پیش می‌آید یا در شرایط بحرانی روانی-آسیب‌زا قرار می‌گیریم. این در همه زمان ها اتفاق افتاده است، البته در حال حاضر دشوار مشکلات زندگی افراد بیشتر از قبل شده است و افراد بسیاری با بحران های روحی دست و پنجه نرم می کنند،افراد بسیاری هستند که یک فرد قابل اعتماد و مجرب برای حل مشکل خود ندارند .

روان درمانگر کرج

در جهان مدرن امروزی بهتر است برای حل مشکلات و بحران های روحی خود سراغ افراد متخصص و با تجربه چون متخصصین روانشناسی بروید .

متخصصان روانشناسی به صورت تلفنی آنلاین و حضوری به شما مشاوره می‌دهند. برای مشاوره تلفنی در کرج با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

چرا به مشاوره نیاز داریم ؟

برای حل بحران ها  یا مشکلات روانشناختی نیاز  به  مشاوره روانشناسی دارید. شکایات یا مشکلاتی که بیانگر تجربیات اولیه دوران کودکی هستند که می توانند زندگی بزرگسالی ما را به طور جدی مختل کنند.

به عنوان مثال، ممکن است احساس پوچی کنید، مدام در روابط گیر کنید، به راحتی عصبانی شوید یا اغلب از درون غمگین شوید. مشکل در برقراری تماس در بیان خود مشکل دارید یا نیاز شدید به توجه و تحسین دارید.

بهترین روانشناس کرج

احساس ناامنی یا اضطراب یا کوچک و بی اهمیت بودن،  کار بر روی مشکلات در اینجا و اکنون، در خانه یا محل کار، همچنین به این معنی است که همیشه به واقعیت نگاه کنید، بسیاری ریشه در وضعیت شما در کودکی یا حوادثی که توسط یک متخصص حل نشده است، دارد.

بهترین مشاوره خانواده کرج

مشاوره روانشناختی معمولاً توسط یک روانشناس یا یک (روان درمانگر) ارائه می شود. پس از مصرف گسترده، درخواست کمک به همراه مشتری فرموله می‌شود و مشخص می‌شود که کدام شکل از درمان با مشکلات و نیازهای مشتری مطابقت دارد.

روان درمانگر کرج | مشاوره تلفنی خانواده | مرکز تلاس

اگر مایل به مشاوره تلفنی هستید ، بسیاری از روانشناسان  در کرج مایل به اینگونه مشاوره هستند، تا در  نخستین دفعات مشاوره احساس راحتی  داشته باشید.

به جهت مطالعه مقاله مشاوره تلفنی کرج کلیک کنید.

هدف از مشاوره روانشناسی

هدف راهنما افشای تجربیات دردناکی است که سرکوب یا سرکوب شده اند. نه با “صحبت”، بلکه از طریق ارتباط (اجازه دادن و بیان احساسات و افکار) بین من و شما، شما یاد می گیرید که خشم، درد و غم را بیان و پردازش کنید. رویاها ابزار مهمی برای این کار هستند

زیرا آنها اطلاعاتی را در مورد آنچه واقعاً احساس می کنید و می خواهید ارائه می دهند. این گونه است که بین واقعیت کودکی و واقعیت بزرگسالی تمایز قائل می شوید. به این ترتیب درگیر انواع احساسات نخواهید شد.

از طریق تعامل مستمر بین گذشته و حال، شما بینشی در مورد تاریخ خود به دست می آورید و با شخصی که واقعا هستید آشنا می شوید.

با کار بر روی آن می توانید نیازهای خود را بشناسید و آنها را برآورده کنید. این می تواند زندگی شما را معنادار و غنی کند.

حمایت روانی با مشاوره تلفنی در کرج

برای افرادی که مشکلات روانی یا اختلالات مرتبط دارند، فعال کردن مشاوره راه خوبی برای مشارکت بیشتر (دوباره) آنها در جامعه است.

این مراقبت همچنین به افراد دارای ناتوانی جسمی و افراد مبتلا به اختلال روانی سالمندان (زوال عقل) ارائه می شود. آنها به روشی بسیار هدفمند یاد می گیرند که با ناتوانی خود بهتر کنار بیایند، به این معنی که بسیاری از مراجعان زندگی خود را بسیار خوشایندتر تجربه می کنند.

به منظور ارائه کمک با کیفیت بالا به مشتریان بزرگسال دارای مشکلات روحی  مرکز ما در کرج به صورت تلفنی و حضوری به مشتریان مشاوره می دهد.

هدف هدایت

هدف از راهنمایی به شدت به درخواست کمک و ارزیابی بستگی دارد. کارکنان اکتی زرگ تا حد امکان

پاسخگوی نیازهای شما هستند. هدف این راهنمایی بهبود یا تثبیت مشکل و نحوه برخورد با آن است.

این راهنمایی از طریق مکالمات بصیرتی، تمرین مهارت های اجتماعی، دادن مشاوره، اطلاعات و آموزش صورت می گیرد. به این فکر کنید:

  • تحریک رفتار مطلوب
  • تمرین مهارت های روزانه
  • ساختار روز
  • همراهی ارباب رجوع با هدف ادغام در جامعه
  • فعالیت های اوقات فراغت
  • حفظ یک شبکه اجتماعی

چرا مرکز مشاوره ما را انتخاب کنید؟

مرکز مشاوره ما در کرج  مراقبت های سفارشی را در به صورت انلاین، حضوری .

تلفنی  ارائه می دهد. در جایی که نیاز به کمک باشد، کمک ارائه می شود. مرکز مشاوره ما در کرج

خود را از سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از طریق یک سازمان صاف، عملیات تجاری کارآمد

و رویکرد مشتری مدار متمایز می کند. در نتیجه هیچ هزینه سربار عمده ای وجود ندارد و می توان پول

را صرف مراقبت کرد. دریافت کنندگان مراقبت ما مرکزی هستند و توجه و حمایت مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *