بهترین مشاوره خانواده, مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته

روانشناس تلفنی کرج | بهترین مشاوره خانواده و طلاق | تلاس

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته: دنیای پزشکی دائما در حال تغییر و تحول است، به همین دلیل است که استفاده از مشاوره پزشکی تلفنی حتی از نوع ۲۴ ساعته رایج تر می شود. این تماس ها بیشتر مواقع  به صورت برنامه ریزی شده انجام می شود.

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته

لازم به ذکر است که مشاوره پزشکی تلفنی در سخت ترین ماه های بیماری کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرد.

آنها به متخصصانی که به دلیل آسیب‌شناسی سنی قبلی یا مثبت بودن کووید-19 محدود شده‌اند اجازه داده‌اند به کار خود ادامه دهند.

مشاوره تلفنی کرج

به همین ترتیب، در نظارت بر بیماران کووید خفیف یا متوسط، کار بسیار مثبتی بوده است.

به طور خلاصه، پرداختن به سوالات پیچیده از طریق تلفن یک چالش جدید است،

اما این یک هنوز یک تمرین است. برخی از کشورها نیز برای رفاه حال

بیماران خدمات پزشکی ۲۴ ساعت رایگان فراهم کرده اند.

چگونه یک مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته رایگان  با کیفیت انجام دهیم

برای انجام یک مشاوره تلفنی خوب، هم برای پزشک و هم برای بیمار، باید در نظر داشت که این روش جدید

مراقبت از بیماران به اندازه مشاوره حضوری اهمیت دارد. باید آن گونه که شایسته است ارزش گذاری و اجرا شود،

برای این امر ضروری است:

مدیریت برنامه تماس ما باید برای بیمار برنامه ریزی کنیم و بتوانیم سابقه پزشکی او را بررسی کنیم.

مشاوره پزشکی تلفنی دشوارتر از حضوری است. بنابراین، ما باید زمانی را برای تحقق صحیح آن اختصاص دهیم.

ترک آنها برای پایان مشاوره توصیه نمی شود، ترجیحاً در طول روز توزیع شود و با مشاوره حضوری ترکیب شود.

قبل از تماس از سابقه پزشکی بیمار مطلع شوید. این اطلاعات با کیفیت بالایی را در اختیار ما قرار می دهد

و به ویژه اگر بیمار را آنطور که دوست داریم نشناسیم مفید است.

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته | روانشناس خانواده در کرج | تلاس

روانشناس خانواده در کرج

اطلاعاتی را که باید در مورد بیمار بدانیم و همچنین اطلاعاتی که باید بدهیم را بنویسید.

اول از همه خودمان را معرفی کنیم و نام و مرکز کارمان را بگوییم.

در مجموع از بیمار بپرسید که آیا راحت است، صدای ما را خوب می شنود،

آیا می تواند صحبت کند و غیره. به این ترتیب بیمار را برای دادن و دریافت اطلاعات مرتبط آماده می کنیم.

با لحنی اطمینان بخش و آرام صحبت کنید تا اعتماد و امنیت را نشان دهید.

صدای ما کانالی است برای انتقال نگرش آرام و خوشایند.

از لحن صدای اطمینان‌بخشی استفاده کنید که اعتماد به نفس و امنیت می‌دهد. لحن صدا تنها چیزی است

که در یک مشاوره پزشکی تلفنی داریم. از شوخی یا لحظات طنز خودداری کنید،

حتی اگر اعتماد به نفس داشته باشیم. از طریق تلفن ممکن است سوء تفاهم ایجاد شود.

حتی بیشتر از مشاوره حضوری گوش دهید . اگر مورد مهمی که بیمار می گوید لازم است

بنویسید و سپس باید بررسی کنیم. هرگز سخنان خود به خود را متوقف نکنید، بلکه به او کمک کنید.

پیش از ادامه مصاحبه، هر از چند گاهی خلاصه و تکرار آنچه گفته شد در تضاد با بیمار مفید است.

تشخیص و درمان را با جملات کوتاه و ساده معرفی کنید و مطمئن شوید

که بیمار متوجه می شود و گوش می دهد. در پایان بپرسید یا تایید کنید که بیمار با طرح پیشنهادی موافق است .

” شبکه ایمنی” حتی بیشتر از مشاوره حضوری ضروری است. تمام مواردی

را که در شرح حال بیمار مطرح شده است، ثبت کنید. ثبت نام که یک مشاوره پزشکی تلفنی است ضروری است .

تا آخرین لحظه نیاز به مراجعه حضوری را در نظر بگیرید.

نحوه رعایت حفاظت از داده ها هنگام انجام مشاوره تلفنی ۲۴ ساعات رایگان

انجام مشاوره تلفنی مشکلی متفاوت از حضوری دارد. به طور خاص، مشکل از نظر

حفاظت از داده ها حتی بیشتر از مشاوره های سنتی است. بنابراین، وقتی برای مشاوره تلفنی

می‌رویم، باید یک سری رویه‌ها را در نظر بگیریم تا از اشتباهات قانونی مربوط به حفاظت از داده‌ها

جلوگیری کنیم. باید دوراهی های زیر را در نظر داشته باشیم:

تأیید کنید که بیمار یا مراقب پشت تلفن است. در صورت صحبت با نماینده بیمار،

اطلاعات محرمانه، احتیاط و احتیاط را در نظر داشته باشید. ما باید این پذیرش ضمنی

یا صریح داشته باشیم که قرار است در مورد سلامت بیمار با مراقب یا یکی از اعضای خانواده او صحبت کنیم.

هرگز روی منشی تلفنی پیام نگذارید .

درخواست خودآزمایی

ضربان قلب، وزن، دما، قند خون، فشار خون و غیره را اندازه گیری کنید.

ایمیل خود را به بیماران ارائه دهید، جایی که آنها می توانند عکس، گزارش، پرس و جو

و غیره را برای ما ارسال کنند. اگر رمزگذاری داریم، می‌توانیم از آن بهره ببریم تا خلاصه‌ای

از آنچه در تلفن صحبت شده است یا هر آنچه لازم بود برای شما ارسال کنیم.

در پایان، مشاوره پزشکی تلفنی در اینجا باقی مانده است و آنها در زندگی روزمره متخصصان

مراقبت های بهداشتی بیشتر و بیشتر متداول خواهند شد. بنابراین لازم است حدود

و رایج ترین خطاهای این شیوه های جدید را به خوبی بشناسیم. مهم‌تر از همه، هنگام

برخورد با داده‌های محرمانه، لازم است با داده‌های بیمار با دقتی که شایسته آن است،

رفتار شود. به همین دلیل، در مرکز مشاوره تلفنی  پزشکی ما   ، در 24 ساعت شبانه روز

و در 7 روز هفته در دسترس مشتریان خود قرار می دهیم تا از هر گونه احتمال قانونی

که ممکن است یک متخصص در بخش پزشکی داشته باشد، جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *